Obsah

Zprávy

první předchozí
ze 4
poslední

Aktuální stav očkování proti COVID-19 v benešovské nemocnici

Sdělení ředitele nemocnice celý text

ostatní | 20. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Informační leták hejtmanky k očkování seniorů 80+

Upřesnění informací k registraci celý text

ostatní | 14. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Informace k očkování proti onemocnění COVID-19 ve Středočeském kraji

Informace o očkování, informace k očkování skupiny 80+.
OÚ nabízí seniorům pomoc s registrací na očkování celý text

ostatní | 11. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Tříkrálová sbírka

Přispět můžete na obecním úřadě vždy v úterý a čtvrtek od 14.00 do 17.00 hodin do 21.ledna 2021. celý text

ostatní | 8. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Aktuální opatření v souvislosti s COVID-19

Informační leták hejtmanky kraje celý text

ostatní | 8. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Změny od 27.12.2020

Informační leták hejtmanky,co se změní od neděle 27. 12. 2020 celý text

ostatní | 23. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

PF 2021

Krásné vánoce a PF 2021 celý text

ostatní | 21. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Prodej ryb a Vánoce v kostele v Keblově

Prodej ryb se uskuteční ve středu 23.12. od 10.00 hod. u hostince.
Na štědrý večer 24.12. od 17hod do půlnoci a na Boží hod vánoční 25.12. od 8hod do 11:30 a od 13hod do 20hod bude otevřen kostel k tiché modlitbě u betlému a možnost odnést si Betlémské světlo.
Ve 23:45 zazní koledy z věže kostela celý text

ostatní | 21. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Informace hejtmanky kraje k antigennímu testování


ostatní | 16. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

DOBROVOLNÉ TESTOVÁNÍ PRO VŠECHNY OBČANY ČR POMOCÍ ANTIGENNÍCH TESTŮ

Leták Ministerstva zdravotnictví celý text

ostatní | 15. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Změny od pátku 18.12.2020

Změny schválené vládou ČR v pondělí 14.12.2020 celý text

ostatní | 14. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Změny od 9.12.2020

Co se změní od středy 9.12.2020 celý text

ostatní | 8. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Výstraha - silný vítr

Výstraha ČHMÚ celý text

ostatní | 3. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Co se změní od 3.12.2020

Změny podle 3.stupně PES ve stručnosti celý text

ostatní | 30. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Změny v oblastech života od 23.11. a ve školství od 25.11.2020

Stručný výtah ze změn, které nastávají celý text

ostatní | 23. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Informační leták Ministerstva zdravotnictví


ostatní | 13. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Očkování psů proti vzteklině

V sobotu 14.11. od 10.hodin proběhne před obecním úřadem očkování psů proti vzteklině. Cena vakcinace je 120 Kč, očkovací průkaz s sebou! celý text

ostatní | 12. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Občanské průkazy

MěÚ Vlašim - občanské průkazy a cestovní doklady
Pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů je opět v provozu v úředních hodinách Městského úřadu Vlašim.

Pondělí 8:00 - 13:00 hod
Středa. 12:00 - 17:00 hod. celý text

ostatní | 11. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Nové fotografie ve fotogalerii

Do fotogalerie byly přidány fotografie zaniklé trati a nádraží v Keblově celý text

ostatní | 5. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Obchod v Sedmpanech

Obchod v Sedmpanech je opět otevřen a to takto:
Pondělí až sobota: 08:00 - 12:00 a 15:00 - 18:00 celý text

ostatní | 2. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Chirurgická ambulance Vlašim

Chirurgická ambulance Vlašim s.r.o.
Chirurgická ambulance Vlašim s.r.o. - MUDr.Karel Marek, MUDr.Jiří Jakubův

Ordinační doba na měsíc listopad 2020:

Pondělí 7.30 - 14.00
Úterý 7.30 - 14.00
Středa 9.00 - 12.00
Čtvrtek 7.30 - 14.00
Pátek 7.30 - 14.00


Před ošetřením se prosím objednejte na telefonu 723 427 958.

Děkuji a s pozdravem K.Marek celý text

ostatní | 2. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Evidence řidičů a evidence vozidel na MěÚ Vlašim

Evidence řidičů a evidence vozidel
pouze na základě telefonického, nebo e-mailového objednání
(na jednotlivá pracoviště prostřednictvím kontaktů zveřejněných na internetových stránkách městského úřadu a na budově úřadu).

Telefonické objednání je možné v těchto dnech a hodinách na níže uvedených telefonech:

Pondělí 08:00 h – 13:00 h 14:00 h – 17:00 h
Středa 08:00 h – 11:00 h 12:00 h – 17:00 h
Úterý, čtvrtek a pátek 08:00 h – 11:30 h 12:30 h - 15:00 h

evidence řidičů

tel.: 313 039 332; e-mail: ladislava.bohacova@mesto-vlasim.cz
tel.: 313 039 331; e-mail: eva.matejkova@mesto-vlasim.cz

evidence vozidel

tel.: 313 039 337; e-mail: katerina.havlikova@mesto-vlasim.cz
tel.: 313 039 338; e-mail: olga.sandova@mesto-vlasim.cz



Platnost od 19.10.2020 do odvolání. celý text

ostatní | 2. 11. 2020 | Autor: Správce Webu

Změna úředních hodin a provozu některých agend MěÚ Vlašim

Změna úředních hodin a provozu některých agend MěÚ Vlašim

Uzavření pracoviště OP a CD. Průběžně aktualizováno!

INFORMACE K DOČASNÉMU UZAVŘENÍ PRACOVIŠTĚ OBČANSKÝCH PRŮKAZŮ A CESTOVNÍCH DOKLADŮ
S platností od úterý 27.10.2020 je uzavřeno pracoviště občanských průkazů (OP) a cestovních dokladů (CD) na Městském úřadu Vlašim.

V nouzovém režimu pouze vydáváme po předchozí domluvě již hotové doklady.

Důvodem tohoto opatření je pracovní neschopnost všech referentů.



Klienti, kterým končí platnost OP/CD:

a) těm, kteří mají jiný doklad totožnosti doporučujeme s podáním žádosti o nový doklad počkat na obnovení provozu pracoviště

b) ti kteří nemají jiný doklad totožnosti mohou podat žádost o vydání OP/CD na kterémkoliv obecním úřadu s rozšířenou působností, např.:

Městský úřad Benešov
Městský úřad Votice
Městský úřad Pelhřimov


Klienti, kteří obdrželi sms o hotovém dokladu připraveném k vyzvednutí:

a) těm, kteří mají jiný doklad totožnosti doporučujeme s vyzvednutím nového dokladu počkat na obnovení provozu pracoviště

b) ti kteří nový doklad potřebují, nebo nemají jiný doklad totožnosti se k vyzvednutí hotového OP/CD mohou objednat na tel. č. 313 039 310.



Klienti, kteří ztratili OP nebo jim byl odcizen:

- Mohou podat oznámení o ztrátě občanského průkazu u kteréhokoliv matričního úřadu. Na matričním úřadu nelze podat žádost o OP/CD.

- Oznámení lze podat, např. na matrice ve Vlašimi, v Čechticích, Dolních Kralovicích, Trhovém Štěpánově a dalších. Této možnosti využijte, pokud máte jiný platný doklad totožnosti. O nový doklad pak můžete požádat po obnovení provozu pracoviště ve Vlašimi.

- Pokud nemáte jiný doklad, pak oznámení učiňte na kterémkoliv obecním úřadu s rozšířenou působností (s výjimkou Vlašimi), kde i podáte žádost o OP.


Klienti, kterým byl doklad odcizen mohou oznámení podat na Polici ČR.


Požádat o nový OP/CD lze i na Ministerstvu vnitra ČR, včetně ohlášení případné ztráty a odcizení.

- Adresa pracovišti Ministerstva vnitra - Na Pankráci 1623/72, Praha 4

- Pořizují se zde osobní doklady ve zkrácených lhůtách (do 5 pracovních dnů, nebo do 24 hod)

- Úřední hodiny:

pondělí: 9:00 - 13:00
úterý: 8:00 - 10:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 16:00
středa: 12:00 - 16:00
čtvrtek: 8:00 - 10:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 16:00


Opatření je v platnosti do odvolání.

Ing. Ivana Kotrčová, vedoucí Odboru vnitřních věcí
tel. č.: 313 039 310, email: ivana.kotrcova@mesto-vlasim.cz





Na základě usnesení vlády č. 994 ze dne 8.10.2020 dochází ke změně úředních hodin Městského úřadu Vlašim.


Ve čtvrtek dne 29.10.2020 úřední hodiny budou od 12:00 do 17:00 hod
místo středy, kdy je budova z důvodu státního svátku uzavřená.


Městský úřad Vlašim od 12.10.2020 bude pracovat v režimu dvou úředních dnů - pondělí a středy - v úředních hodinách:

Pondělí: 8:00 - 13:00

Středa: 12:00 - 17:00

V ostatních dnech je úřad pro veřejnost uzavřen.



V rámci komunikace s úřadem je upřednostňován (v případech, kdy je to možné) písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem (viz kontakty na konci stránky).


Klienti úřadu jsou povinni dodržovat následující pravidla:
Klientům, kteří jeví příznaky onemocnění COVID-19 (zvýšená teplota, kašel, dušnost, bolesti svalů a kloubů, únava), kteří jsou v pracovní neschopnosti v souvislosti s onemocněním COVID-19, nebo kterým byla nařízena karanténa v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 se vstup do budov úřadu zakazuje.

Klienti jsou povinni používat ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.
V případě porušení této povinnosti nebudou klienti obslouženi a budou zaměstnanci úřadu, příp. městskou policií, vykázáni z budovy.

Klienti jsou povinni provést desinfekci rukou při vstupu i odchodu z budovy prostřednictvím instalovaných stojanů s desinfekčními prostředky.

Klienti jsou povinni dodržovat odstupy minimálně 2 metry, neshlukovat se na chodbách a v čekacích zónách.

Klienti jsou povinni dodržovat případné pokyny zaměstnanců úřadu a městské policie.

Klienti jsou povinni číst a řídit se informačními tabulemi rozmístěnými na úřadě.


Ve Vlašimi dne 9. 10. 2020

Karel Balík, tajemník



celý text

ostatní | 27. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Aktuální leták ke COVID - 19 (léky)

Jak získat léky, když vám dochází a jste v karanténě? celý text

ostatní | 20. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Změna úředních hodin MěÚ Vlašim

Změna úředních hodin MěÚ Vlašim platná od 12.10.2020.
Na základě usnesení vlády č. 994 ze dne 8.10.2020 dochází ke změně úředních hodin Městského úřadu Vlašim.

Městský úřad Vlašim od 12.10.2020 bude pracovat v režimu dvou úředních dnů - pondělí a středy - v úředních hodinách:

Pondělí: 8:00 - 13:00
Středa: 12:00 - 17:00

V ostatních dnech je úřad pro veřejnost uzavřen.

V rámci komunikace s úřadem je upřednostňován (v případech, kdy je to možné) písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem.

Klienti úřadu jsou povinni dodržovat následující pravidla:

Klientům, kteří jeví příznaky onemocnění COVID-19 (zvýšená teplota, kašel, dušnost, bolesti svalů a kloubů, únava), kteří jsou v pracovní neschopnosti v souvislosti s onemocněním COVID-19, nebo kterým byla nařízena karanténa v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 se vstup do budov úřadu zakazuje.
Klienti jsou povinni používat ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének. V případě porušení této povinnosti nebudou klienti obslouženi a budou zaměstnanci úřadu, příp. městskou policií, vykázáni z budovy.
Klienti jsou povinni provést desinfekci rukou při vstupu i odchodu z budovy prostřednictvím instalovaných stojanů s desinfekčními prostředky.
Klienti jsou povinni dodržovat odstupy minimálně 2 metry, neshlukovat se na chodbách a v čekacích zónách.
Klienti jsou povinni dodržovat případné pokyny zaměstnanců úřadu a městské policie.
Klienti jsou povinni číst a řídit se informačními tabulemi rozmístěnými na úřadě.

Ve Vlašimi dne 9. 10. 2020
Karel Balík, ta celý text

ostatní | 10. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Změna úředních hodinMěÚ Vlašim od 5.10.2020

Úřední hodiny pouze pondělí a středa celý text

ostatní | 6. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Ukliďme Česko 19.9.2020

Celostátní akce - úklid škarp a okolí Keblova celý text

ostatní | 15. 9. 2020 | Autor: Správce Webu

Výstraha ČHMÚ 28.8. 2020 - silné bouřky

výstraha celý text

ostatní | 28. 8. 2020 | Autor: Správce Webu

Výstraha ČHMÚ 26.8.2020

Silný vítr celý text

ostatní | 25. 8. 2020 | Autor: Správce Webu

Výstraha ČHMÚ na 21.8. - 23.8.

Vysoké teploty, silné bouřky celý text

ostatní | 20. 8. 2020 | Autor: Správce Webu
první předchozí
ze 4
poslední